![199 Çağrı Mərkəzi əməkdaşlarının xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədi ilə "Azərişıq" ASC-nin Təlim Tədris Mərkəzində əməkdaşların təlimləri davam etdirilir.](/app/img/custom_news.png)
199 Çağrı Mərkəzi əməkdaşlarının xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədi ilə "Azərişıq" ASC-nin Təlim Tədris Mərkəzində əməkdaşların təlimləri davam etdirilir.
Digər xəbərlər
- “Azərişıq” ASC-nin sədri Vüqar Əhmədov Şəkidə vətəndaşları qəbul edib. 16 May 2024
- Məişət abonentlərinin hesablaşma elektrik sayğacları harada və necə quraşdırılmalıdır 11 İyun 2024
- İstehlakçıya elektrik enerjisinin verilməsi hansı hallarda və kim tərəfindən dayandırıla bilər? 31 May 2024
- ASAN Xidmət mərkəzlərində “Azərişıq” ASC-nin müştəri məmnuniyyətinin artırılması istiqamətində tədbirlər həyata keçirir. 03 İyun 2024
- “Azərişıq” ASC Samuxda yenidənqurma işlərini davam etdirir. 18 Mart 2024