Ölkədə sahibkarlığın inkişafı, biznes və investisiya mühitinin əlverişliliyinin daha da artırılması, ən qabaqcıl beynəlxalq təcrübəyə uyğun daha da cəlbedici biznes və investisiya mühitinin formalaşdırılması istiqamətində mühüm tədbirlər görülür.
Bu baxımdan beynəlxalq reytinqlərdə Azərbaycanın mövqeyinin daha da yaxşılaşdırılması üçün sahibkarlıq obyektlərinin elektrik şəbəkəsinə daha asan qoşulması istiqamətində də mühüm işlər görülür. Həyata keçirilən təbirlər nəticəsində məmur-vətəndaş təmasının aradan qaldırılmasına baş verən proseslərin şəffaf icrasına zəmin yaradır.
“Elektrik enerjisi təchizatı ilə bağlı müraciətlərin qəbulu, onlara baxılması, habelə bu sahədə istehlakçı hüquqlarının qorunması ilə əlaqədar daxili qaydalar”, Cəmiyyətin rəsmi internet səhifəsində ictimaiyyətə çatdırılmaq məqsədilə yerləşdirilmişdir. (https://www.azerishiq.az/upload/files/jurnal/daxili_qaydalar.pdf)
“Elektrik enerjisinin təchizatı ilə bağlı müraciətlərin qəbulu, onlara baxılması və bu sahədə istehlakçıların hüquqlarının qorunmasına dair daxili qaydalar” elektrik enerjisı təchizatı sahəsində istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi məqsədilə, Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan normativ-hüquqi sənədlərinin tələblərinə uyğun olaraq hazırlanmışdır. İstehlakçılarla enerji təchizatı şəbəkəsi arasında hüquqi münasibətlər, müvafiq sahədə normativ–hüquqi aktların tələblərinə, həmçinin iki tərəf arasında bağlanmış elektrik enerjisinin alqı-satqı müqaviləsinə əsasən tənzimlənir.İstehlakçıların müraciətləri "Vətəndaşların müraciətləri haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununun və digər qüvvədə olan qanunvericilik aktlarının tələblərinə uyğun olaraq baxılır.
İstehlakçılar sosial şəbəkələr vasitəsilə, azerishiq.az saytı üzərindən, “199 Çağrı mərkəzi”nə zəng etməklə, habelə müraciətlərini yazılı şəkildə Cəmiyyətin elektron poçt (info@azerishiq.az) ünvanına göndərməklə, “Müştəri xidmətləri idarəsi”nə yazılı şəkildə müraciət edə bilərlər.
Digər xəbərlər
- Elektrik enerjisi itkilərinin azaldılması əsas hədəflərimizdəndir. 09 Fevral 2024
- Abonentin borcun araşdırılması və borcun olmaması (və ya olması) barədə müraciət qaydaları. 06 İyun 2024
- İstehlakçıların fasiləsiz və keyfiyyətli elektrik enerjisi ilə təchizatı “Azərişıq” ASC-nin fəaliyyətinin prioritet istiqamətlərindən biridir. 01 Mart 2024
- “Azərişıq” ASC öz fəaliyyətində prioritetlərdən sayılan elektron xidmətlərin sayını artırır. 30 Yanvar 2024
- Sahibkarların elektrik təchizatı şəbəkəsinə elektron şəkildə daha rahat qoşulması üçün tədbirlər həyata keçirilir. 12 Fevral 2024