![In order to improve the service quality of employees of the Call Center 199,trainings are being continued at“Azerishig” OJSC Training Center.](/app/img/custom_news.png)
In order to improve the service quality of employees of the Call Center 199 ,
trainings are being continued at “Azerishig” OJSC Training Center.
Digər xəbərlər
- “Azərişıq” ASC Lənkəranda yenidənqurma işlərini davam etdirir. 29 March 2024
- Müştəri məmnuniyyəti üçün xidmətlər təkmilləşdirilir. 28 March 2024
- “Azərişıq” ASC Hadrutda maarifləndirici tədbir keçirib 17 July 2024
- Debitor borcların yığılması istiqamətində maarifləndirici tədbirlər 10 June 2024
- “Azərişiq" ASC Uşaqların Beynəlxalq Müdafiəsi Günü İlə Əlaqədar Təlim Keçirib. 01 June 2024