![“Azerishig” OJSC accepts applications from social networks](/app/img/custom_news.png)
All kinds of services provided to citizens by “Azerishig” OJSC are being continued online. From today, live connection via Facebook and Instagram, as well as receiving of applications through Whatsapp is carried out.
Until the 29th of the current month, greater preference will be given for online applications by the Joint Stock Company.
Basically, you can get information about all services provided by “Azerishig” OJSC on our new whatsapp number. In addition, a live link will be made available on the official Facebook and Instagram pages in connection with the holidays for more operative service on social networks. If anyone has questions, they can ask us questions via live social networking. Also, the most essential services will be provided only in a single window at “ASAN Service” and “ASAN Utilities” .
Citizens can direct their questions and inquiries to designated centers “ASAN Service” and “ASAN” Utility, also to the number “199” Call Center, Facebook, Instagram, info@azerishiq.az and whatsapp.
Our Whatsapp number : +994772176762
Our Facebook Page: Azerishig ASC
Our Instagram page: Azerishig ASC
Digər xəbərlər
- “Azərişıq” ASC Kəlbəcər və Laçında yenidənqurma işlərini davam etdirir. 10 January 2024
- “Azərişıq” ASC-nin sədri Vüqar Əhmədov Kürdəmirdə vətəndaşları qəbul edib. 15 March 2024
- “Azərişıq” ASC Lerikdə sahibkarlarla görüş keçirib 15 July 2024
- “Azərişıq” ASC-nin elektrik təchizatı şəbəkəsinə qoşulma xidmətinin elektronlaşdırılması istiqamətində gördüyü işlər davam etdirilir. 31 January 2024
- Sahibkarların elektrik təchizatı şəbəkəsinə elektron şəkildə daha rahat qoşulması üçün görüşlər keçirilir. 04 June 2024