“Azərişıq” ASC “Facebook” və “Instagram” sosial şəbəkələr vasitəsilə vətəndaş sorğularının qəbuluna başlayıb.
Vətəndaşlar qeyd olunan sosial şəbəkələrdə ASC-nin rəsmi internet səhifəsi vasitəsilə onları maraqlandıran sualları ünvanlaya, “Azərişıq” ASC ilə bağlı bütün məlumatları əldə edə bilər.
Bundan əlavə, müraciətlər “199” Çağrı Mərkəzi vasitəsilə də qəbul olunur.
Digər xəbərlər
- Elektrik enerjisinin təchizatı ilə bağlı müraciətlərin qəbulu, onlara baxılması və bu sahədə istehlakçıların hüquqlarının qorunmasına dair daxili qaydalar hazırlanaraq “Azərişıq” ASC-nin rəsmi səhifəsində yerləşdirilmişdir. 20 Fevral 2024
- Abonentlər tərəfindən istehlak edilən elektrik enerjisi dəyərinin vaxtında və tam yığımı, eləcə də debitor borcların ödənişinin təmin olunaraq azaldılması əsas hədəflərimizdəndir. 22 Oktyabr 2024
- "Azərişıq” ASC Elektron Hökumət Portalı vasitəsilə abonentlərə debitor borclar barədə elektron arayış (məlumat) təqdim edir. 29 Yanvar 2024
- “Azərişıq” ASC-dən genişmiqyaslı ağacəkmə aksiyası. 20 Oktyabr 2024
- Elektrik enerjisi üzrə yaranan debitor borcların ödənilməsi ilə əlaqədar həyata keçirilən tədbirlər 05 Noyabr 2024