Səhmdar Cəmiyyət istehlakçıları  dayanıqlı, keyfiyyətli və fasiləsiz elektrik enerjisi ilə təmin olunması istiqamətində  görülən tədbir və yeniliklərlə bağlı media və sosial şəbəkələr vasitəsilə vətəndaşları məlumatlandırır, istehlakçıların  bu sahədə olan müraciətlərinə  diqqətlə yanaşır, onların tez bir zamanda həlli və vətəndaş məmnunluğunun təmin edilməsi istiqamətində işlər aparır.


Bu məqsədlə, Səhmdar Cəmiyyətin “Qəza və abonent sorğularının idarə olunması Mərkəzi”ndə (199 Çağrı Mərkəzi) vətəndaş müraciətlərinin  operativ həll olunması ardıcıllığının təmin olunması məqsədi ilə “ticketing” proqram təminatı  mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bu da vətəndaş müraciətlərinin səmərəli şəkildə cavablandırılmasına kömək edir.


Müraciətlər Çağrı Mərkəzi, sosial şəbəkə, “whatsapp” vasitəsilə və ya elektron müraciət formasında daxil olur, qeydiyyata alınır, araşdırılır və nəticəsi barədə vətəndaşa məlumat verilir. Abonent məmnuniyyəti Səhmdar Cəmiyyət üçün vacib əhəmiyyət kəsb edir.


Daxil olan zənglərə Çağrı Mərkəzinin operatorları tərəfindən  verilən cavablar müvafiq meyarlar üzrə qiymətləndirilir, həmçinin, görülən işlərin hesabatı aparılır.


Əlavə olaraq, müraciətlərin operativ həlli ilə  bağlı, “199 Çağrı Mərkəzi”nə zəng zamanı ayrıca olaraq, “Audio təklif və şikayət” düyməsidə fəaliyyət göstərir. Bu düymə vasitəsilə abonentlər artıq öz sorğularını səsli şəkildə də göndərə bilirlər.