Səhmdar Cəmiyyət istehlakçıları dayanıqlı, keyfiyyətli və fasiləsiz elektrik enerjisi ilə təmin olunması istiqamətində görülən tədbir və yeniliklərlə bağlı media və sosial şəbəkələr vasitəsilə vətəndaşları məlumatlandırır, istehlakçıların bu sahədə olan müraciətlərinə diqqətlə yanaşır, onların tez bir zamanda həlli və vətəndaş məmnunluğunun təmin edilməsi istiqamətində işlər aparır.
Bu məqsədlə, Səhmdar Cəmiyyətin “Qəza və abonent sorğularının idarə olunması Mərkəzi”ndə (199 Çağrı Mərkəzi) vətəndaş müraciətlərinin operativ həll olunması ardıcıllığının təmin olunması məqsədi ilə “ticketing” proqram təminatı mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bu da vətəndaş müraciətlərinin səmərəli şəkildə cavablandırılmasına kömək edir.
Müraciətlər Çağrı Mərkəzi, sosial şəbəkə, “whatsapp” vasitəsilə və ya elektron müraciət formasında daxil olur, qeydiyyata alınır, araşdırılır və nəticəsi barədə vətəndaşa məlumat verilir. Abonent məmnuniyyəti Səhmdar Cəmiyyət üçün vacib əhəmiyyət kəsb edir.
Daxil olan zənglərə Çağrı Mərkəzinin operatorları tərəfindən verilən cavablar müvafiq meyarlar üzrə qiymətləndirilir, həmçinin, görülən işlərin hesabatı aparılır.
Əlavə olaraq, müraciətlərin operativ həlli ilə bağlı, “199 Çağrı Mərkəzi”nə zəng zamanı ayrıca olaraq, “Audio təklif və şikayət” düyməsidə fəaliyyət göstərir. Bu düymə vasitəsilə abonentlər artıq öz sorğularını səsli şəkildə də göndərə bilirlər.
Digər xəbərlər
- "Azərişıq" ASC paytaxtda və regionlarda enerji doldurma məntəqələri quraşdırır 23 İyul 2024
- Binəqədi, Sabunçu və Suraxanı rayonlarında təmir, yenidənqurma işləri ilə əlaqədar elektrik enerjisinin verilişində fasilə yaranacaq 11 Dekabr 2024
- “Azərişıq” ASC Şəki və Balakəndə yenidənqurma işlərini davam etdirir. 21 May 2024
- Binədə yenidənqurma işləri ilə əlaqədar elektrik enerjisinin verilişində fasilə yaranacaq 02 Dekabr 2024
- “Azərişıq” ASC və “Qırğızıstan Milli Elektrik Şəbəkəsi” ASC-nin rəhbər şəxsləri arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb. 15 Noyabr 2024