199 Çağrı Mərkəzi əməkdaşlarının xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədi ilə "Azərişıq" ASC-nin Təlim Tədris Mərkəzində əməkdaşların təlimləri davam etdirilir.
Digər xəbərlər
- “Azərişıq” ASC Kürdəmirdə elektrik şəbəkəsinin yenilənməsi işlərini davam etdirir 03 Avqust 2024
- “Azərişıq”ASC –də kadr potensialının bilik və bacarıq səviyyələrinin artırılmasında Təlim-Təcrübə Laboratoriyasının rolu 10 İyun 2024
- “Azərişıq” ASC elektrik enerjisi itkilərinin azaldılması istiqamətində işlərini davam etdirir. 25 Yanvar 2024
- “Azərişıq” ASC “ASAN xidmət indeksi”nin qiymətləndirmə tarixində 98.31% ilə 5 ulduzluq rekord nəticə əldə edib 21 Fevral 2024
- İstehlak olunan elektrik enerjisi üzrə yaranan debitor borclar, istehlakçıların dayanıqlı və keyfiyyətli elektrik enerjisi ilə təchiz olunmasına təsir edən mənfi amildir. 14 Oktyabr 2024