![In order to improve the service quality of employees of the Call Center 199,trainings are being continued at“Azerishig” OJSC Training Center.](/app/img/custom_news.png)
In order to improve the service quality of employees of the Call Center 199 ,
trainings are being continued at “Azerishig” OJSC Training Center.
Digər xəbərlər
- “Azərişıq” ASC-nin komandası beynəlxalq yarışda birinci olub. 08 July 2024
- “Azərişıq” ASC Göygöldə sahibkarlarla görüş keçirib. 11 June 2024
- “Azərişıq” ASC bayramla əlaqədar gücləndirilmiş iş rejimində fəaliyyət göstərəcək. 19 March 2024
- “Azərişıq” ASC-nin sədri Vüqar Əhmədov Qazaxda vətəndaşları qəbul edib. 29 April 2024
- İstehlakçıya elektrik enerjisinin verilməsi hansı hallarda və kim tərəfindən dayandırıla bilər? 31 May 2024