Abonentlərin nəzərinə!
Ölkə üzrə internetin verilməsində tətbiq olunan məhdudiyyət səbəbi ilə sosial media üzərindən gələn müraciətlərinizin cavablandırılmasında gecikmələr yarana bilər. Yaranmış vəziyyəti anlayışla qarşılamağınızı və müraciətlərinizi 199 Çağrı Mərkəzinə zəng edərək bildirməyinizi xahiş edirik.
Qeyd: 199 Çağrı Mərkəzinə edilən zənglər ödənişsizdir.
Digər xəbərlər
- “Azərişiq” ASC Gədəbəydə yenidənqurma işlərini davam etdirir. 20 Avqust 2024
- Elektrik təchizatı şəbəkəsinə qoşulma prosedurunda elektron xidmətlərin rolu artırılır 25 İyul 2024
- “Azərişıq” ASC-də elektrik enerjisi itkilərinin azaldılması məqsədilə tədbirlər həyata keçirilir. 14 İyun 2024
- Ali təhsil müdavimlərinin paylayıcı şəbəkənin fəaliyyətinə cəlb olunması məqsədilə “Beyin Mərkəzi 2025” təcrübə proqramının layihəsinə start verilmişdir. 12 Sentyabr 2024
- "Azərişıq” ASC Elektron Hökumət Portalı vasitəsilə abonentlərə debitor borclar barədə elektron arayış (məlumat) təqdim edir. 29 Yanvar 2024