Ölkədə yeganə paylayıcı şəbəkə operatoru olan “Azərişıq” ASC “ASAN xidmət” mərkəzində müştərilərə yüksək səviyyədə keyfiyyətli xidmət göstərmək üçün səylərini daim davam etdirməkdədir. Bu kontekstdə Cəmiyyət tərəfindən müştəri məmnuniyyəti daim diqqətdə saxlanılır, xidmət keyfiyyətinin artırılması üçün effektiv tədbirlər həyata keçirilir.

Xidmət mərkəzlərində xidmətin keyfiyyətini mütəmadi olaraq izləmək və yaxşılaşdırmaq üçün müntəzəm yoxlamalar aparılır. Müntəzəm yoxlama “ASAN xidmət” mərkəzində xidmətlərin göstərilməsi ilə bağlı bütün proseslərin sistematik monitorinqini əhatə edir və bir neçə aspekti əhatə edir:

1. Auditlər və Təftişlər: Daxili auditlər uyğunsuzluqları və xidmət çatışmazlıqlarını aşkar etməyə kömək edir. Bu auditlər yüksək keyfiyyət standartlarına və normativ tələblərə uyğunluğu təmin etmək üçün müntəzəm olaraq həyata keçirilir.

2. Texniki qulluq: Xidmət mərkəzlərinin avadanlıq və infrastrukturuna müntəzəm texniki qulluq onların fasiləsiz işləməsini təmin edir. Bu, uğursuzluqların qarşısını almaq və göstərilən xidmətlərin etibarlılığını təmin etmək üçün vacibdir.

3. Performansın Qiymətləndirilməsi: İşçilərin və prosesin performansının təhlili təkmilləşdirilməli sahələrin müəyyən edilməsinə kömək edir. Bu kontekstdə gözləmə müddəti, işlənmiş sorğuların sayı və müştəri məmnuniyyəti səviyyələri kimi müxtəlif ölçülərdən istifadə olunur.

Müştəri məmnuniyyəti göstərilən xidmətin effektivliyinin əsas göstəricisidir və “Azərişıq” ASC-nin nüfuzuna birbaşa təsir göstərir. Müştəri məmnuniyyətini qiymətləndirmək üçün aşağıdakı üsullardan istifadə olunur:

1. Sorğular və anketlər: Müştərilərin müntəzəm sorğuları onların xidmət mərkəzi ilə bağlı təcrübələri haqqında məlumat toplamağa kömək edir. Sorğu sualları işçilərin nəzakəti, xidmət sürəti, xidmətlərə çıxışın asanlığı və ümumi məmnunluq kimi aspektləri əhatə edir.

2. Əlaqə yaratmaq: Əlaqə platformaları müştərilərə öz fikir və təkliflərini bildirməyə imkan verir. Bunlar ya ənənəvi üsullar (şikayətlər və təkliflər kitabı) və ya müasir üsullar (onlayn formalar, xidmət mərkəzlərində elektron sorğular ilə) ola bilər.

3. Şikayət və təkliflərin təhlili: Müştəri şikayətləri sistemli problemləri müəyyən etmək üçün diqqətlə təhlil edilir. Bu, mənfi rəylərə tez cavab verməyə və narazılıq səbəblərini aradan qaldırmağa imkan verir.

“Azərişıq” ASC müştəri məmnunluğunu artırmaq üçün bir sıra qabaqlayıcı tədbirlər həyata keçirir:

1. Kadr hazırlığı: “ASAN xidmət” mərkəzinin əməkdaşları üçün mütəmadi olaraq keçirilən təlimlər və ixtisasartırma kursları xidmətin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə və peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsinə kömək edir.

2. İnnovasiya və texnologiya: Onlayn platformalar və mobil proqramlar kimi müasir texnologiyaların tətbiqi vətəndaşlarla qarşılıqlı əlaqə prosesini daha rahat və səmərəli edir. Buraya xidmətləri uzaqdan idarə etmək və real vaxt rejimində məsləhət almaq imkanı daxildir.

Bütün bu müntəzəm yoxlamalar, tədbirlər və müştəri məmnuniyyəti “ASAN xidmət” mərkəzlərində “Azərişıq” ASC-nin xidmət strategiyasının tərkib elementləridir. Xidmətin keyfiyyətinin yüksəldilməsi üçün proseslərin sistemli monitorinqi və qabaqlayıcı tədbirlər şirkətə müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə saxlamağa imkan verir. Bu da öz növbəsində “Azərişıq” ASC-nin müsbət reputasiyası üçün əsas amil olan müştərilərin inamını və loyallığını gücləndirməyə kömək edir. Xidmətlərimizi daha da təkmil və yüksək səviyyədə saxlaya bilməyimiz üçün xidmətlərimizdən yararlanan bütün vətəndaşların öz rəy və təkliflərini bildirməyə dəvət edirik.