![199 Çağrı Mərkəzi əməkdaşlarının xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədi ilə "Azərişıq" ASC-nin Təlim Tədris Mərkəzində əməkdaşların təlimləri davam etdirilir.](/app/img/custom_news.png)
199 Çağrı Mərkəzi əməkdaşlarının xidmət keyfiyyətinin yüksəldilməsi məqsədi ilə "Azərişıq" ASC-nin Təlim Tədris Mərkəzində əməkdaşların təlimləri davam etdirilir.
Digər xəbərlər
- “Azərişıq” ASC-nin gənc mütəxəssisləri beynəlxalq yarışda mükafat qazanıb. 02 İyul 2024
- İstehlakçıya elektrik enerjisinin verilməsi hansı hallarda və kim tərəfindən dayandırıla bilər? 31 May 2024
- “Azərişıq” ASC ilə “General Group Co.” MMC-nin birgə peşəkar inkişaf layihəsi. 23 May 2024
- Enerji təchizatı şəbəkələrinə qoşulma ilə bağlı yeni qaydalar 11 İyun 2024
- “Azərişıq” ASC “ASAN xidmət indeksi”nin qiymətləndirmə tarixində 98.31% ilə 5 ulduzluq rekord nəticə əldə edib 21 Fevral 2024