"Azərişıq” ASC  portal üzərindən abonentin elektrik enerjisi istehlakı ilə bağlı borc barədə məlumatın  elektron arayış şəklində təqdim edilməsi xidmətini həyata keçirir.Beləliklə, məmur-abonent təması aradan qaldırılır və vətəndaş olduğu yeri tərk etmədən Elektron Hökumət Portalı vasitəsilə borc barədə məlumat əldə edə bilər. Tətbiq edilən xidmət müştəri məmnunluğunun təmin edilməsinə yönəldilmişdir.


“Azərİşıq” ASC-nin tətbiq etdiyi borc sorğusu xidməti ölkədə elektrik enerjisi istehlakı  və ödənişləri ilə bağlı məlumat əldə etmək istəyənlər üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bu xidmət elektrik enerjisi borclarını asanlıqla öyrənməyə və ödənişlərini sərfəli şəkildə həyata keçirməyə kömək edir. Elektrik enerjisi  borcunun yoxlanılması prosesi onlayn platformalar vasitəsilə və ya müştəri xidmətləri mərkəzlərinin dəstəyi ilə həyata keçirilir. Bunula da  ödəniş tarixlərini və keçmiş elektrik enerjisi borclarını yoxlayaraq, elektrik enerjisi istehlakını balanslaşdıra bilərlər.  


“Azərİşıq” ASC-nin   saytında qeydiyyatdan keçərək müvafiq tələbləri icra etdikdən sonra borc barədə məlumatları əldə ermək mümkündür. Həmçinin, yuxarıdakı tələbləri icra etməklə mobil telefon vasitəsilə də borc barədə məlumat əldə etmək olar. Bununla yanaşı, vətəndaş şəxsi kabinetdə telefon nömrəsini qeyd edərsə, hər ay onun telefonuna aylıq istifadə edilən elektrik enerjisinə görə borc barədə sms məlumat göndəriləcək.


“Azərişıq” ASC-nin   debitor borcların yığılması istiqamətində  tədbirləri barədə vətəndaşların maarifləndirilməsi ardıcıl xarakter daşıyır.