![“Azerishig” OJSC accepts applications from social networks](/app/img/custom_news.png)
All kinds of services provided to citizens by “Azerishig” OJSC are being continued online. From today, live connection via Facebook and Instagram, as well as receiving of applications through Whatsapp is carried out.
Until the 29th of the current month, greater preference will be given for online applications by the Joint Stock Company.
Basically, you can get information about all services provided by “Azerishig” OJSC on our new whatsapp number. In addition, a live link will be made available on the official Facebook and Instagram pages in connection with the holidays for more operative service on social networks. If anyone has questions, they can ask us questions via live social networking. Also, the most essential services will be provided only in a single window at “ASAN Service” and “ASAN Utilities” .
Citizens can direct their questions and inquiries to designated centers “ASAN Service” and “ASAN” Utility, also to the number “199” Call Center, Facebook, Instagram, info@azerishiq.az and whatsapp.
Our Whatsapp number : +994772176762
Our Facebook Page: Azerishig ASC
Our Instagram page: Azerishig ASC
Digər xəbərlər
- Yeni nəsil sayğacların quraşdırılması enerji səmərəliliyini artıracaq, debitor borcların azaldılmasına şərait yaradacaqdır. 09 June 2024
- “Azərişiq” ASC Kəlbəcərdə yenidənqurma işlərini davam etdirir. 26 January 2024
- “Azərişıq” ASC Şəki və Balakəndə yenidənqurma işlərini davam etdirir. 21 May 2024
- “Azərişıq” ASC Kəlbəcər və Laçında yenidənqurma işlərini davam etdirir. 10 January 2024
- “Azərişıq”ASC –də kadr potensialının bilik və bacarıq səviyyələrinin artırılmasında Təlim-Təcrübə Laboratoriyasının rolu 10 June 2024